דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיווק ופרסום באינטרנט 

מאת    [ 29/05/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2596 פעמים ]

בלי שיווק ופרסום אף עסק לא יכול להתקיים, אפשר אולי להקים את העסק במיקום טוב ולהשקיע במראה שלו או בשירות שהוא נותן והעסק ישווק את עצמו, אבל מן הסתם מיקום טוב עולה לא מעט ולפעמים מייקר את הקמת העסק בעשרות או מאות אחוזים...

אז מה הם האפשרויות לפרסום או שיווק?

פרסום בעיתון - עולה לא מעט, בעיתון יומי המודעה רלוונטית ליום אחד בשבועי לכמה ימים אולי... לא מממוקד כל כך אלא אם כן תפרסמו בבלייזר לגברים בלאשה לנשים אבל גם פה רוב הסיכויים שזה לא מעניין את הקורא כרגע ואת מי שכן אף אחד לא הבטיח לכם שהוא יראה את המודעה בין כל העמודים.

פרסומות בטלוויזיה - הון עתק, מלבד ההוצאה בקניית זמן אוויר צריך לשלם על צילום הקמפיין או לשכור גרפיקאים ואנימטורים, אומנם החשיפה גדולה אבל היא מאוד לא ממוקדת, ספק אם לחנות גיטרות יהיה מספיק כסף לפרסם בכוכב נולד או לבעל מסעדה לפרסם בתוכנית של חיים כהן ומרינה, מהסיבה הזאת רואים הרבה פרסומות של סופרמרקטים (כי כולם קונים בסופר), חברות סלולר (שלכל אחד יש היום מכשיר אחד או יותר) ובנקים שלגביהם לא צריך להרחיב...

פליירים - אומנם הדבר לא עולה הון תועפות (למרות שהיום ישנם גם פליירים מושקעים בעלות של 3-5 שקלים ליחידה ויותר) אבל עדיין נשאר גם לשלוח אותם שזו הוצאה לא קטנה... מבין הדברים שנאמרו עד עכשיו זו אכן דרך יחסית טובה לפרסום למרות שהרבה אנשים כבר כמעט לא מסתכלים ואפילו הקימו פחים ליד התיבות על מנת לא להציף את הבית בניירות, דבר נוסף הוא שיצא חוק שבו ניתן להדביק מדבקה על התיבה שבה נאמר שבית זה לא מעוניין לקבל דבר פרסומת.

 

פרסום ושיווק באינטרנט...

הקמת אתר תדמיתי - אתרי תדמית הם מעין חלון ראווה לעסק שלך, שלא נדבר על עסקים הנותנים שירות או מפעלים שבו לעסק אין חלון ראווה האתר, מאפשר להציג את העבודות או לספר על השירות בצורה נקייה ומסודרת. 

הקמת חנות וירטואלית - אם אתם מוכרים מוצר חנות וירטואלית מאפשרת לכם למכור דרך האתר במחירים זולים יותר מכיוון שאין הוצאות ארנונה, חשמל, שכירות ועובדים שמטפלים בלקוח הפוטנציאלי, אמנם אם יהיה לכם מענה אנושי און-ליין השירות יהיה מעולה.

פרסום באתרים חיצוניים ומנועי חיפוש - הדבר הכי אטרקטיבי באינטרנט הוא קישורים ממומנים, גוגל מאפשרת בתוך דקות לפרסם מודעה המפנה לאתר שלך בעזרת מודעת טקסט או באנר, אתה יכול לקבוע מה התקציב היומי, ומהו הסכום שבו אתה מעוניין לפרסם... אבל הדבר הכי חשוב זה המיקוד, אפשר לבחור מילות מפתח שבהם מעוניינים והמודעות יוצגו רק לגולשים שהקישו אותם (לא לחצו על המודעה - לא שילמת)

הקמת דפי עסק  - פייסבוק מאפשר היום להקים דף לעסק המחולק לנושאים, השיווק נעשה על ידי הזמנת חברים במידה והחברים אהבו את העמוד שלך הם יוכלו לקבל ממך עדכונים של מבצעים, תמונות של מוצרים סרטי וידאו ועוד... אפשר גם לפרסם את המודעה בתשלום לגולשים אחרים בפייסבוק המודעה מופיעה במשחקים ויישומים אחרים.

פרסום מאמרים - בדומה למאמר הזה שבו אני נותן מידע הקשור לעסק שלי ובו אני מאפשר להיחשף אליו ניתן להפיץ מאמרים בהם אתם מספרים על העסק שלכם או השירות שהוא מציע.

Global Web Group




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב